קידום אתרים בנקסטק אינטראקטיב מקבל תפנית אחרת כאשר אתר צריך את כל צומת הלב של צמיחה לעבר המקומות הראשונים בתחרות האין סופית שנקראת "קידום אורגני".
לקוח קיים או לקוח חדש אשר מעוניין בקידום אורגני אצלנו בחברה מקבל את כל היחס אשר האתר שלו צריך בשביל להגיע למטרה אליה הלקוח מעוניין להגיע, וזאת בעזרת הכלים שנקסטק אינטראקטיב פיתחה אחרי חודשים רבים של מחקרים והתנסויות שונות בעקף המתחרים הקיימים והגובר מיום ליום.
נקסטק אינטראקטיב חייבת לציין כי "ההבטחה" של הגעת הלקוח למקומות הראשונים אינם ניתנים לשליטה או פקודה מכוון שגוגל אינו ברשות אף חברה ישראלית אשר ידועה בארץ. אך אם זאת אנו מבטיחים לנסות לקדם את הלקוח עד המקומות הראשונים ואם לכך כל זה מתבצע בשבעה שלבים:
למידת צרכי הלקוח: פגישה פרטנית עם הלקוח יכולה ללמד רבות על הדרכים והשלבים אותם צריכים לעבור בשביל להגיע למטרה הסופית אותה הלקוח רוצה , זאת ניתן כבר לקבוע בפגישה הראשונה ואף קבלת תשובות ממוקדות ללקוח בכל נושא הקידום.
דע את המתחרים: לפני כל יציאה לקרב, נדרש להכיר את האויבים, אך במקרה שלנו הם המתחרים המקודמים בתחום שלך.לפני הקידום עצמו, נדרש להבין מול איזה גודל וכמות מתחרים יש בתחום שלך ולהבין את הקף העבודה שיש במילים הרלוונטים בשביל הקידום.
על מנת להגיע למסקנות ברורות הנוגע למתחרים שלך, יש ברשותנו את כל הכלים הכי טובים בשביל לדעת איפה אתה היום ולאן תגיע מחר.
אופטימיזציה מהפכנית: כל אתר לא משנה גודלו, נדרש לקבל חוות דרך מקצועית ע"י מתכנתים ואנשי קידום אשר עובדים בתחום, בשביל לקדם את האתר.צוות הקידום הינו מתמקד בכל הדפים הרלוונטים לקידום ובמידת הצורך לכלל הדפים, וזאת עפ"י שמירת הסטנדרטים המחירים של תקן W3C של גוגל.אנו נדאג שהאתר שלכם יקבל את הקריאות הכי איכותיות בהתאם לתכנות והתכנים שבאתר.
איכות אינה מילה גסה: מלבד אתר איכותי עם תכנים מושכים ועמידת בתקנים המחמירים, חלק מקידום אתר הוא החלק שבו אתר אשר מעוניין להיות בראש המתחרים שלו , הוא האתר אשר צריך להיות האתר הכי "מקושר" בתחום, וזאת ע"י החלפת קישורים עם אתרים בעלי PageRank גבוה מאשר אתר הלקוח.זאת הדרך הקשה וארוכה ביותר , כי בשביל להיות מספר אחד בכל תחום צריכים את הסבלנות והעבודה הקשה בשביל ליצור את הקשרים הנכונים.
כדאי לדעת: לקוח שיש לו PageRank גבוה יותר, ככה ההתקדמות למקום הראשון אפשרית במהירות רבה יותר.
מיקום, מיקום, מיקום: חלק מעבודת הקידום, הינה לקיחת האתר והפצתו במרבית הפורומים והאינדקסים שנמצאים בתחום הקידום האתר.פעולה זאת נותנת מספר תרומות :
פרסום האתר / העסק במקומות אותם גולשים מחפשים נותנת את האפשרות של מכירת השירות / מוצר דרך הפצת האתר בכל מקום אשר ראוי לקידום האתר ומכירת השירות / מוצר של הלקוח. אפשר להחשיב זאת כרשת סניפים לאתר אחד , מה שתורם לקריאה של גוגל לפנות ממקורות אחרים לאתר הלקוח ובכך לתת לגוגל את הידיעה שאתר הלקוח הינו אתר פעיל אשר מצריך יחס גבוה יותר.
אנו חייבים לציין כי פריסת הקישורים לאתרים אחרים ללא ידיעה בניצול המשאבים הנכונים לקידום, יכולה לפגוע בהתקדמות האתר.
מאמרים פרסומיים: כל אחד יודע שכל בעל אתר הינו מומחה באתר שלו ואם זה בתחום העסוק והמכירה של האתר, לכן בחלק הזה שילוב הכוחות של חברת הקידום עם הלקוח, נותן את היצירה של מאמר פרסומי נכון מקצועי ומקודם, מה שנותן לחברת הקידום את הכלים טובים לקדם את אותו אתר בבלוגים הכי קרובים לאותו תחום של האתר.
בקידום אורגני אצלנו בחברה, אנו מכוונים את הלקוח לספק את כל המידע שנדרש למאמר עצמו ואנו נפיק מאותו מאמר את כל היכולות בשביל לקדם.
להישאר תמיד מעודכן: בסיום כל רבעון אנו מציגים ללקוח שלנו את התקדמות האתר, וזאת על מנת לא להשאיר את הלקוח מחוץ לעיניינים.הדוחות העלו יכולים ללמד אותנו רבות על המשך קידום האתר ואיך לדרך על מצב התחרות של האתר מול אתרים מקודמים אחרים.
ייעוץ שיווקי |