English
FlashBox - לא ישכחו לך את זה
כניסה לאתר: http://www.flashbox.co.il
תיאור הפרוייקט:

אתר פלאשבוקס מציג את החברה שמנהלת את אירועי החתונות, בר מצווה, בריתות ואירועים מיוחדים בצורה אחרת מהמתחרים!החברה דוגלת בהצגת מוצר חדשני של מקוריות ויצירתיות בכל אירוע וזאת על מנת לשמר את החוויה בצורה הטובה ביותר.

באתר אתם תוכלו לקרוא ולהבין על המכונה שנקראת "Flashbox" וזאת על מנת שתוכלו לקבל את המידע על המוצר שמציעים לכם.בנוסף באתר אתם יכולים לגשש בין אירועים של חברים, מכרים, אנשים זרים ואף את האירוע שלכם.

בכל גלרייה אתם יכולים לצפות בתמונות של אנשים בכל מני פוזיציות ולכתוב תגובות על האירוע עצמו שמוצג לכל אחד שראשי להיכנס לאותה גלרייה,בנוסף במידה וגיליתם תמונה משלכם, אתם יכולים לשתף תמונה הזאת עם חברים ברשתות החברתיות המקובלות.על מנת להזמין מכונת "Flashbox" משלכם את יכולים לבחור דרך האתר את תאריך האירוע שלכם ואף "לשריין" זאת דרך הצור קשר.

בשביל לקבל את הרושם הנכון על המכונה המופלאה הזאת אתם יכולים לראות את תגובות הלקוחות שמספרים על החברה וזאת ביחס ידידותינקסטק אינטראקטיב גאה לפתח אתר זה בשביל הלקוח וזאת במתן דגש וחשיבות רבה למיתוג רחב של המוצר והצגתו בצורה הטובה ביותר ללקוח.

תמונות נוספות
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
בלוג
אחסון אתרים יולי 2015
תהליך בניית אתר מסתיים בסופו של דבר באתר מעוצב ויפה, בעל אפשרויות פעולה רבות, אך כל זה אינו קיים או יעיל כלל אם לא העלתם אותו לרשת בתור אתר מקוון עם דומיין משויך (כתובת אינטרנט רשמית ופעילה) ומקור אחסון כלשהו. אחסון אתרים מתבצע במספר פלטפורמות כאשר הפופולארית ביותר כיום היא אחסון אתרים בענן.
קרא עוד »
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved