לאחרונה נדמה כי לכולם יש אתר אינטרנט וכולם עבור לפרסום באינטרנט, אך מה הסיבות שלשמם האינטרנט הפך להיות כלי שיווק כל כך פופולארי ומדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים לבנות אתר אינטרנט ?
ובכך לאתר אינטרנט יכולים להיות כמה שימושים שונים וניתן ליצור איתו פלטפורמות שיווק ופרסום למטרות שונות ויעדים שונים.
כיום ישנם מגוון סוגים שונים של אתרי אינטרנט בין אם אנו מחפשים להציג את העסק שלנו באינטרנט כמעיין כרטיס ביקור אינטרנטי או אם אנחנו מחפשים למכור מוצרים או שירותים מסוימים.
בניית אתר אינטרנט
בתחילת תהליך בניית אתרים בראש ובראשונה אנו צריכים להגדיר את המטרה של האתר כדי שנוכל לתכנן תהליך עיצוב אתרים נכון, ברגע שנדע את המטרות של האתר נוכל לדעת איך כדאי לעצב את האתר מבחינת המבנה ומבחינת העיצוב הגראפי.
תהליך זה הוא החשוב ביותר שכן אתר האינטרנט שלכם חייב להיות מסוגל להעביר את המסר לגולשים שמגיעים אליו בצורה מהירה ויעילה.
לכן תמיד מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע עבור עיצוב מבנה האתר לכם על מנת להשיג תוצאות טובות וגולשים מרוצים מה שבסופו של דבר יסייע לכם להשיג לקוחות, ממליצים ויתרום לתהליך של חשיפה גבוהה יותר במנועי החיפוש השונים.
אתר אינטרנט ככלי שיווקי
היתרון הגדול ביותר של אתר אינטרנט הוא זמינות, אתם לעולם לא יכולים לדעת מתי אנשים יחפשו את העסק שלכם, או מתי אנשים מחפשים לקנות את המוצרים שלכם או השירותים שלכם.
לדוגמא נניח שיש לכם סוכנות תיירות ששעות הפעילות שלה הם 8:00 – 17:00 שעון ישראל אבל לקוח מארצות הברית רוצה לרכוש כרטיסים בשעות שנוחות לו, את פעולת ההזמנה הוא יוכל לבצע בנוחות בשעות שנוחות לו ובכן אתם נותנים מענה מלא בזמינות מלאה בכל שעות היום 365 ימים בשנה.
אתר האינטרנט שלכם יכול להיות סוכן המכירות הטוב ביותר שלכם, ומעבר לכך הוא יכול להעביר את המסר בצורה טובה יותר מכל סוכן מכירות לדוגמא אתרי של מעצבים גראפיים או אדריכלים שמעוניים להציג את העבודות שלהם מצורה מרשימה ומעוצבת לפי סגנונם האישי.
אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מעולה שניתן למדוד דרכו במדויק את אחוז ההצלחה של הפרויקט ולדעת כמה גולשים נחשפים אל העסק שלכם וכמה מהם באמת הפכו ללקוחות. |