English
איך תדע שהגיע הזמן לקדם את האתר באינטרנט?נובמבר 2011

אנשים נכנסים ומיד יוצאים – לא מוצאים מה שהם מחפשים

אם אתה רואה שאומנם יש תנועה ערה באתר שלך אבל היא לא מספקת לך את מה שאתה רוצה – כנראה שאתה בבעיה. למה הכוונה? לקוחות פוטנציאליים רבים נכנסים לאתר אבל יוצאים ממנו תוך שניות בודדות ולא נשארים כדי לשוטט בדפים האחרים שלו. זה סימן לכך שהם כתבו מילת חיפוש, נכנסו לאתר שלך כי חשבו שימצאו שם את מה שהם מחפשים – אבל יצאו במהירות כי זה לא היה זה. חברת קידום אתרים באינטרנט לא רק תקדם את האתר שלך בתבונה ברחבי הרשת אלא גם תעשה סקירה יסודית על האתר שלך ותגרום לך להבין מה הבעיה בו. היועץ האישי שלך בחברה יעזור לך להבין מהן מילות החיפוש הרלוונטיות עבור התחום שלך. לדוגמא, אם יש לך חנות נעליים, ייתכן שמילות החיפוש הטובות ביותר עבורך הן "נעליים לאירועים" ולאו דווקא "נעלי נשים" כיוון שזה כללי ביותר. ייתכן כי נשים רבות נכנסות לאתר שלך אבל יוצאות מהר מאוד כי הן מחפשות נעליים ליום יום ולא את הנעליים היוקרתיות שאתה מוכר.

לא נכנסים מספיק אנשים

כשאתה שם לב שלא נכנסים מספיק אנשים לאתר שלך – זה בהחלט מצב מדאיג שלא נפתר בקלות. אתה חייב "טיפול שורש" על מנת לשנות את המצב ואת זה תוכל להשיג רק על ידי פרסום בגוגל וקידום האתר שלך באפיקים המקצועיים ביותר. איש מקצוע עם ניסיון עשיר בתחום יוכל לומר לך למה אנשים לא נכנסים לאתר שלך. ייתכן שאתה שם דגש על מילות חיפוש לא נכונות, ייתכן שהאתר שלך לא משדר אמינות כיוון שהוא דל בתוכן ולכן אנשים כלל לא נכנסים אליו. תן לאיש מקצוע לבחון את כל הבעיות האלה ולראות כיצד הוא יוכל לעזור לך לשדרג את האתר עצמו ובד בבד גם הדרוג של האתר בחיפוש בגוגל.

נכנסים הרבה אבל לא יוצא מזה עסקה

אם אנשים נכנסים לאתר שלך אבל בסוף לא מגיעים אליך למשרד או לא רוכשים את מה שאתה מוכר זהו שוב סימן ל"טעות בחיוג" וכדאי לתקן זאת במהירות.

 

קישרוים מומלצים: הובלות


Comments
No comments for this page
Nickname:
Your comment:
* Security Code
בלוג
ינואר 2015 (1)מרץ 2012 (1)אפריל 2010 (1)אפריל 2015 (1)יוני 2014 (1)יולי 2015 (1)נובמבר 2009 (3)נובמבר 2011 (1)
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved