English
שילוב האתר שלך בתוך פייסבוקאפריל 2010

פייסבוק ישראל
פייסבוק הוא מזמן כבר לא עוד סתם אתר. בישראל בלבד רשומים היום מעל ל 2.5 מיליון גולשים ישראלים. יותר מ55% מהם נכנסים בכל יום לפייסבוק. נתון מדהים לכל הדעות.

הפעילות בפייסבוק תופסת מקום נכבד בהווי היום יום הישראלי. איזכורים לארועים שונים שהתרחשו ברחבי הפייסבוק חוצים שוב ושוב את הקווים ומגיעים לטלוויזיה, רדיו ולעיתונות הכתובה.

למה שהאתר שלך לא יופיע בפייסבוק?
שיווק מוצלח ברשת יודע לחבר בין פלטפורמות שונות, למשל בין אתר האינטרנט לדף האוהדים בפייסבוק ומשם לחשבון הטוויטר. אם נעצור רגע ונחשוב , בעצם איך הגולשים היום מגיעים לאתר? ע"י קידום במנועי חיפוש שלא תמיד מתאימים לאופי הקמפיין שלנו? ע"י פרסומיים יקרים המלווים בבאנרים מנקרי עיניים? כולנו אלופים בלחמוק מהם.

נקסטק אינטראקטיב מציעה כבר היום את מודל הדור הבא של הפרסום המקוון באינטרנט. פרסום במדיה החברתית. אנו יודעים לקחת את אתר האינטרנט שלכם ולהציג אותו בפני מיליוני הגולשים בפייסבוק.

תוכלו לדוור את האתר למאות משתמשים באופן ויראלי תוך כדי יצירת "דיבור" וחיבור של האתר עם הלקוחות. "דיבור" שכזה במגרש הביתי של הלקוח יבטיח הזדהות רבה עם המוצר או השרות שאתם מציעים.

איך עושים את זה?
בניגוד לבניית אתרים , תכנות לסביבת רשת החברתית פייסבוק עובד באמצעות שפת תכנות ייחודית הנקראת FBML. סביבת העבודה יכולה להשתמש בPHP או ב NET ASP.

מה החלום שלכם?
תשאלו את עצמכם שאלה, מה אתם רוצים להשיג ? גידול בלקוחות? חיזוק המותג שלכם ברשת? הגדלת נפח הגולשים באתר? נקסטק אינטראקטיב מציעה פתרונות רבים וייחודים ללקחותיה.

אם כבר יש לכם אתר אינטרנט, אנחנו נתאים את החלקים החשובים ביותר בו ונבנה עבורכם את עמוד העסק, האוהדים או דף הקהילה המרשים ביותר שתוכלו לעלות על דמיונכם.

אם אין לכם אתר אינטרנט, למה אתם מחכים? אנחנו כאן כדי להפוך את החלום שלכם למציאות. תנו למומחים שלנו לעשות את העבודה שלכם לקלה הרבה יותר.

 

 

אתרים מומלצים: סדנאות כתיבה


Comments
No comments for this page
Nickname:
Your comment:
* Security Code
בלוג
ינואר 2015 (1)מרץ 2012 (1)אפריל 2010 (1)אפריל 2015 (1)יוני 2014 (1)יולי 2015 (1)נובמבר 2009 (3)נובמבר 2011 (1)
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved