English
אחסון אתריםיולי 2015

עננים הם בעצם חוות שרתם עצומות בהם אתם "שוכרים" מקום עבור האתר שלכם. על גבי השרת מותקן האתר שלכם ופועל ממנו. כאשר האתר נמצא במתקן אחסון שכזה הוא מוגן מפגיעה, הוא נשמר ויכול להיות פעיל לאורך שנים רבות (כל עוד תשלמו מדי חודש על מקום האחסון שלכם) וכן הוא מאפשר לכם גישה ישירה מהירה ונוחה לקבצים, מאפשר הגדלת אזור האחסון כשהדרש ומעניק פעולות רבות השייכות לאופן האחסון המתקדם של ימינו.

יוצרים קשר עם הענן

הקשר בין ה"ענן" מתקיים בעזרת האינטרנט או בדרכים אחרות. אתם כלקוח של הענן יכולים לקבל סיסמא ושם משמש ולקיים קשר רציף עם מרכז התקשוב והמחשוב של הענן כל עוד אתר הבית שלכם מאוחסן בו. חוות השרתים הללו ממוקמות במקומות שונים בעולם. למעשה יכול מאד להיות שמקום האחסון שרכשתם עבור האתר שלכם נמצא במרחק אלפי קילומטרים בכם. זה לא אמור להפריע כלל לתפקוד האתר ברשת. הענן מאפשר עבודה באתר, גלישה בו וקיום כל פעילות שתבחרו בהתאם לצרכים שלכם ללא כל קושי מכל מקום בעולם.

אחסון אתרים בודקים ואז רוכשים

אחסון אתרים יכול להתקיים גם בדרכים אחרות. חשיבות עליונה ישנה למקום בו אתם בוחרים למקם את האתר שלכם. חשוב שתבדקו רגע לפני שאתם סוגרים עסקה כי מקום האחסון הינו רציני, חוקי ובעל מרכז מחשוב מקצועי המאפשר ניהול תקין של האתרים הממוקמים בו.

לא כדאי לגרום לפגיעה בזרימת האתר, בגלישת הגולשים או בתנועת האתר שלכם, כמו גם בדירוג שלכם ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, רק בגלל שבחרתם מקום אחסון שאינו תקין ומתאים לצרכי האתר שלכם.

כמה עולה אחסון אתרים?

מחיר של אחסון אתרים נע בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים בחודש בהתאם לגודל האתר שלכם ולצרכים שלכם. המחיר משתנה בין שרתים משותפים, שרתי VPS, שרתים ייעודיים, שרתי ריסלר וכיו"ב, לכן בדקו איזה שרת אתם באמת צריכים, כך שתבחרו גם את האחסון הטוב לכם וגם במחיר מתאים ונדרש לא יותר ממנו..במידה ואתם זקוקים לכמויות אדירות של מקומות אחסון למשל עבור סרטים באורך מלא מומלץ לבחור בשרת המציע מקום גדול יותר מאשר הדורש אחסון של אתר בית קטן של עסק פשוט ללא מדיה השוקלת הרבה ומעמיסה על השרת והחשבון שלכם.

טיפ – כאשר פונים לרכוש חבילת אחסון אתרים יש לבדוק טוב כי מדובר בחברה המציעה שרתים יציבים שלא נופלים, שרתים מוגנים מפני פריצות ורעות חולות אחרות. 


Comments
No comments for this page
Nickname:
Your comment:
* Security Code
בלוג
ינואר 2015 (1)מרץ 2012 (1)אפריל 2010 (1)אפריל 2015 (1)יוני 2014 (1)יולי 2015 (1)נובמבר 2009 (3)נובמבר 2011 (1)
יצירת קשר
טל: 03-9515253
יגאל אלון 108, ת"א
ניווט באתר
דף הבית
השירותים שלנו
בניית אתרים
לקוחותינו
אודות
צור קשר
השירותים שלנו
מערכת לניהול תוכן
קידום אתרים
פתרונות ושירותי SMS
מיתוג ועיצוב
החלפת קישורים
מידע נוסף
בלוג
קייטרינג
מערכות ספא
קידום אתרים
שיתופי פעולה
חדשות היום
בלוג קידום אתרים
בניית אתרים
Copyright © 2008-2012 Nextek Interactive. All rights reserved